Rob-en-Jael.reismee.nl

Welkom op ons Reislog!

Olla u allen en welkom op ons reislog!

Vanaf nu zul jeregelmatig onze nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar wij ons bevinden en waar we zijn geweest!

Meer informatie overons en de reis die we gaan maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Wij zienjullie graag terug op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

Rob en Jael

Cool
en
Laughing

Reacties

Reacties

Joop

He Rob en Jael,

Dan is het bijna zover,Klaar voor een andere wereld.Los van de structuur en vanzelfsprekendheid van alle dag.Nieuwe werelden ontdekken en zien en snuiven aan andere culturen en mensen spreken met andere visie's op wereld (waarin zij leven).Ik ben gepast jaloers op jullie.Ik wens jullie een mooie tijd en gezondheid voor de reis.Dat het inspirerend mag worden!Bij terugkomst klaar voor het ouderschap,denk ik.

Bon voyage en groeten,

Joop

Rob

Beste Joop,

U bent een wijs man, en een denker lees ik :)
We gaan er een geweldige reis van maken en proberen zoveel mogelijk van je ingredienten mee te pakken. We zullen het weblog proberen bij te houden zodat je mee kunt lezen. Indien we een Japanse dame tegenkomen die naar Joop vraagt zal ik haar je nummer geven :)

Het beste Joop, Groeten Rob en Jael

Jan

Hallo Rob en Jael,

Het gaat nu echt gebeuren. Je laatste werkdag is inmiddels voorbij. Geniet van jullie wens meer van de wereld te zien en beleven. Als ik de kaart bekijk waar jullie op hebben aangegeven hoe de reis zal verlopen begrijp ik ook waarom je er die tijd voor wil nemen die jjullie gepland hebben. laat het op je inwerken, geniet ervan en kom (nog ??) wijzer terug.

See you.

marga

Hoi Rob en jael,

een laaste berichtje voor jullie vertrek heel veel plezier.. zal vreemde zijn Rob om de nosem niet meer te zien rond lopen in het gebouw maar het is jullie van harte gegund. Zal als ik terug ben van de states ook even een berichtje sturen.. van mij wereldreis.
Tot over een een paar maanden.

gr marga

Rob V

Hallo Jael en Rob, nog een nachtje slapen en dan begint het grote avontuur, ik wens jullie een fantastisch avontuur toe en een goede terugkomst!
Ik zal jullie regelmatig onderhouden :-)

De Erwin & Irma

Ja de link van reis mee! staat nu boven aan in de favoieten dat wil heel wat zeggen,computer aanzetten en als eerste naar reis mee!! dus veel gebruiken jullie log anders kijk ik toch teveel vaute websites

Grtn Erwin & Irma + kids

ps Vrijdag was lachen he??

Edwin & Esmaralda

Hoi Rob & Jael, Jullie reis is begonnen, geweldig. Wij praten er over, maar jullie doen het gewoon. Veel plezier.
Groetjes.
E & E.

Aleid

Lieve Jael & Rob (de onbekende voor mij)
Ik wens jullie een hele goede reis en gezellig om via deze weg wat daarvan te kunnen meegenieten!

Liefs
Aleid

pa en ma van der vlist

lieve rob en jael we wensen jullie een goede reis en hoe is het in moskou de groeten aan Yaniv

genieten maar!

MJ

heeee,

leuk om jullie zo te volgen!
zo te lezen bevalt het goed in Moskou.
ben wel benieuwd naar een foto van Rob. kan ik lekker naar hem kijken.....

I'll be watching you......

kussie
MJ

Mable

Hi Rob .My friend .Welcome to China. Hope you can visit us .haha hope you have a great experience in China .

Have a nice journey!

Mieneke/Geurt Balkestein

Hallo Rob en Jaël,

Fantastische reis! We wensen jullie een voorspoedig vervolg; hopen dat jullie niet in de baan van de storm zitten die over (een deel van) China raast.
Geniet van jullie avontuur en elkaar.

Groetjes, Mieneke en Geurt Balkestein

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!